Надіслати повідомлення

Gilka

Форма зворотнього зв'язку

Дякую!

Ваша заявка прийнята
Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та Обмін придбаного товару Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчій товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін або повернення придбаного товару здійснюється протягом 14 календарних днів від дня купівлі. Варто пам’ятати, що обмін товару належної якості провадиться у разі, якщо товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Не приймається для обміну (повернення) пошкоджений будь-яким чином товар, в тому числі, заплямований, порваний, обрізаний, затертий, після дії води, миючих та інших хімічних речовин, сушки, з ознаками чищення або іншими явними ознаками його використання. Магазин «33 Букети» здійснює обмін або приймає у покупців продані їм штучні квіти лише за умови, якщо покупцем збережено розрахунковий документ, виданий йому разом з проданим товаром. Згідно з положеннями Закону України «Про захист прав споживачів», якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів. Дякуємо за розуміння та просимо бути уважними при виборі товару!

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.